Külföldre utazol kerékpározni? Feltétlen köss utasbiztosítást

A hello Utazó folyamatosan megújuló kínálattal rukkol elő, nem felejtkezik el azokról sem, akik külföldre utaznak kerékpározni.

Javában tombol a nyár, a rekkenő hőséget a legjobban a tengerparton lehet elviselni, este pedig egy hangulatos városnézéssel egybekötött bringázással zárhatjuk a napot.  A hegyek szerelmesei is szívesen látogatják a környező Alpok vonulatait, mert a fák sűrűjében kevésbé tűz a nap és tökéletes lehet az időjárás egy montis útvonal felfedezésére. A régi megszokott környezetből kilépve, új terepen, talán a helyi hangulatot magunkba szívva már másképp tekerjük a drótszamarunkat, mert a látványt azonnal le akarjuk fényképezni nemcsak a szemünkkel. Ilyenkor előfordul, hogy egy-egy bámészkodásból figyelmetlen ütközések, borulások következnek be. Pontosan ez történt velünk júniusban a szlovéniai Bled környékén, amikor már az első napon a varázslat magával rántott minket és egy lejtőn összeütközött két társunk egymással. Kar és könyöksérüléseken túl, a bringák is megsérültek. A nyaralás hátralévő napjait már csak pihenve élvezhették, amíg mi kerékpárral fedeztük fel a környéket. Milyen hasznos lett volna egy téli/nyári sportbiztosítás.

Fotó © Tokár Rita | Bringazas.hu

Akik külföldre utaznak bringázni, túrázni vagy akár a tengerpartra pihenni, többféle tematikus csomag közül választhatnak a hello Utazó utasbiztosítási csomagkínálatából, hogy a nyaralás alatt gondtalanul élvezhessék a kikapcsolódást. Többféle csomag áll rendelkezésre, attól függően, milyen céllal utazunk határainkon túlra. Néhány adat megadásával, kapunk egy előkalkulációt és pár kattintással máris biztosíthatjuk utazásunkat. Ehhez tartozik egy applikáció is, melyet a hello2U néven találhatunk meg a Google és Apple Play áruházakban. Ha az utasbiztosításunkat ezen keresztül kötjük meg, akkor 10 % kedvezményt kapunk. Egyedül is gazdag lehet egy utazás, de többen még nagyobb élményt élhetünk át. Ha már négyen kerekedünk útra, akkor csomagtól függetlenül 20 % csoportos kedvezményt biztosítanak az utasbiztosítás díjából.

Ami a legjobb ebben az utasbiztosításban, hogy kármentességi bónuszt kaphatunk. Sok biztosító elkéri a kiszámított összeget, és abból többet nem látunk. A hello Utazó utasbiztosítás viszont sokkal többet nyújt, mint más társaság, ugyanis ha semmilyen kár nem ér minket a külföldi nyaralás során, akkor a befizetett biztosítási díj akár 50 %-val rendelkezhetünk.

•  Kupon formájában a befizetett biztosítási díj 40%-át kérhetjük és egy következő utasbiztosításnál díjcsökkentésére lehet felhasználni. Ha van olyan a baráti társaságban, aki szintén utazást tervez, akkor tovább is lehet neki adni, így a kupon összegével csökkentheti a hello Utazó utasbiztosításának díját.
  • Felajánlhatjuk egy megadott listában szereplő közhasznú szervezetnek, akik megkapják a visszajáró 50%-os összegünket.
  • Egy újdonsággal is előállt a hello Utazó: saját márkás prepaid Mastercard bankkártyát igényelhetünk teljesen online a biztosító partnerétől, mely postai úton érkezik meg. Erre kérhetjük a kármentességi bónuszokat, melynek ez esetben a mértéke a befizetett biztosítási díjunk 50%-a. A legjobb, hogy a kártya két évig havidíjmentes. Az 50%-os visszajáró összeget szabadon elkölthetjük külföldön vagy akár belföldön is, csak a szükséges aktiválási folyamatot kell elvégezni hozzá.
    A hello Mastercard kártya a világ bármely táján, minden Mastercard elfogadó helyen használható, akár PayPass fizetésre is. Sőt országszerte közel kétezer üzlet, webshop és más elfogadóhely ajánl maximum 3%-os visszatérítést vásárlás esetén. Kell ennél jobb?

Szóval nincs más dolgunk, mint applikáción vagy a hello.hu weblapon keresztül egy kalkulációt kérni. Ha megfelelnek a feltételek, akkor az adatok kitöltése után, csak néhány kattintás szükséges, hogy az utazásunk biztosabb alapokkal induljon.

Megtalálod őket FacebookInstagram és a Youtube csatornákon is számos hasznos infóval.